Rys. 1. Owca chce 7 pomidorów, a świnka 7 jagód.
Na wypełnienie celu mamy jak zawsze ograniczoną ilość ruchu, która potrafi być nieco wyśrubowana na późniejszych poziomach. W razie problemów z pomocą przychodzą nam gadżety, które mamy u dołu ekranu, a dzięki którym można przesunąć względem siebie dwa elementy, albo coś zniszczyć, co szczególnie przeszkadza na planszy.
Gra jest bardzo kolorowa i przyjemna w obsłudze. Miło patrzeć jak wszystko wybucha. Zwłaszcza, że bonusowe elementy można łączyć w celu zwiększenia siły eksplozji.
Zamiast usuwania płytek, jak w podobnych grach, w tej usuwamy krakersy i nimi również karmimy zwierzaki. Ciemniejsze krakersy oznaczają, że trzeba na nich coś usunąć więcej niż jeden raz.
Rys. 2. Trzy głodomory, z których jeden chce dostarczenia wszystkich krakersów.
Jeśli zdarzy się, że nie przejdziemy poziomu przy otrzymanej ilości ruchów, albo zrezygnujemy z nich, to stracimy życie. Strata wszystkich żyć oznacza długie czekanie na odnowienie się przynajmniej jednego z nich.
Powinna to być długotrwała, kolorowa zabawa dla dzieciaków i dla dorosłych.
czesc
OdpowiedzUsuń